Cinsel Obje Olarak Erkeklerin Kullanıldığı Kampanya

Bu zamana kadar dünyaca ünlü firmaların bile neredeyse bütün reklam kampanyalarında kadınları cinsel obje olarak gösterdikleri ve kullandıklarına şahit olduk. Ve bu, bir noktadan sonra hepimize normal görünmeye bile başladı. Bu durumun sorunlu ve hastalıklı bir şey olduğunu göstermek isteyen bir marka, reklam kampanyasında erkekleri kullanarak bu durumu tersine çevirdi ve oldukça dikkat çekerek insanları bu konuda düşünmeye sevk etti.

Kadın takım elbise üreticisi olan Suitstudio adındaki firma, "Erkekleri giydirmiyoruz." isimli yeni kampanyasıyla, kadınları cinsel obje gibi gösteren reklam kampanyalarına tepki olarak, bu kez kadınları güçlü figürler olarak resmetti.

Kampanyada erkekler çıplaklıklarıyla öne çıkmakta ve daha arka planda kalmakta, kadınlar ise daha baskın ve özgüvenli olarak gösterilmekte.

Cinsiyetçiliği çok iyi bir şekilde eleştiren firma, kadınları küçük düşüren diğer kampanyalara güzel bir dille tepki gösteriyor. Büyük bir sorun teşkil eden cinsiyet ayrımcılığı konusuna dikkat çekerek insanlar tarafından takdir edildi.

Markanın yöneticisi Kristina Barricelli, izleyicilerin bu reklam aracılığıyla kalıplaşmış cinsiyet rollerine farklı bir gözle bakmasını amaçladıklarını belirtti.



Kampanyayı destekleyenler olduğu kadar sert bir şekilde eleştirenlerin sayısı da oldukça fazla.

Cinsel Obje Olarak Erkeklerin Kullanıldığı Kampanya Cinsel Obje Olarak Erkeklerin Kullanıldığı Kampanya Reviewed by Emre Öklük on Ekim 19, 2017 Rating: 5
Blogger tarafından desteklenmektedir.